Isnin, 21 Februari 2011

Kencana-SIC Bikeathon 2011


Lokasi: Sepang International Circuit
Tarikh: 20 Februari 2011
Peserta: 600 orang

Ini penyertaan aku untuk pertama kalinya dalam perlumbaan basikal. Baru 4 bulan kayuh dan mampu habiskan dua pusingan kira agak terer dah. Hihihih.

Aku tak harapkan kemenangan. Cuma, nak merasa macam mana masuk perlumbaan dalam trek F1 di Sepang. Kesimpulannya, memang best dan tahun hadapan kalau ada, aku nak turut serta sekali lagi.

Bawah ni sedikit gambar untuk eksyen kat korang:

Yang dari kanan berbaju merah itu aku.

Dalam gambar ni, aku ada kat belakang sekali. Tak nampak dalam gambar ni.

Disebabkan terlampau laju kayuhan beliau, maka tayar jenama apa pun tak berapa jelas dengan pandangan mata kasar.

Kalau aku lah, tak berani nak angkat tangan sebelum cecah garisan penamat.
 Semua gambar kredit kepada Eddy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...